Kampania w radiu Jazz FM

16 stycznia rusza 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM zainicjowana przez londyński ośrodek POT. 

Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego zaprosimy zwycięzców na 5-dniowy pobyt do Warszawy. Wspólnie z członkami WOT przygotowaliśmy pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w hotelu Intercontinental z dostępem do strefy wellness i spa, udział w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstęp do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dzięki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw. Dziękujemy wszystkim partnerom za ufundowanie nagród!

Więcej na stronie radia Jazz FM: http://www.jazzfm.com/win/win-a-luxury-5-city-break-to-warsaw/

Jazz FM