Ruszyła kampania „Polska. Daj się oczarować”

Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej kierowana jest do mieszkańców: Austrii, Czech, Holandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji, Węgier, Ukrainy i Wielkiej Brytanii. Z analiz wynika, że to właśnie turyści z tych krajów chętnie przyjadą do Polski w okresie zimowym. Do poszczególnych krajów trafią informacje o konkretnych miastach lub regionach. Wśród promowanych destynacji nie mogło zabraknąć stolicy Polski! Warszawa uwzględniona została w każdym z krajów, w których prowadzona jest kampania.

Na odpowiednich wersjach językowych strony polska.travel utworzono specjalne zakładki, gdzie turyści mogą zapoznać się z ofertą danych miast i regionów. Podstrony poświęcone Warszawie były przygotowane przez zespół Warszawskiej Organizacji Turystycznej i są linkowane bezpośrednio do prowadzonego przez WOT landing page’a: warsawcitybreak.com

Działania w ramach kampanii „Polska. Daj się oczarować”, prowadzonej w dwóch odsłonach, zaplanowane są na grudzień 2018 oraz styczeń 2019. Szacuje się, że specjalnie przeznaczone tej akcji strony odwiedzi 80 tys. osób.