Warszawski Klub Ambasadora Kongresów – formularz rejestracyjny

Spotkanie Warszawskiego Klubu Ambasadora Kongresów w trakcie Forum Branży Eventowej

23.01.2019, godz. 10:00-13:30
obiekt: EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, sala C (1 piętro)

Program:

Rejestracja i poranna kawa: 9:30

Część I – godz.10:00

„Rozwój gospodarczy i naukowy Warszawy – wykorzystanie synergii ze światem nauki”
Spotkanie z panem Michalem Olszewskim, Zastepca Prezydenta Warszawy
i przedstawicielami Biura Rozwoju Gospodarczego UM Warszawy

Prowadzenie:
Mateusz Czerwinski, Wiceprezes, Warszawska Organizacja Turystyczna
Katarzyna Cioch, Szkola Glówna Turystyki i Rekreacji

Spotkanie warszawskiego środowiska akademickiego z przedstawicielami UM Warszawy poświęcone  planom rozwoju gospodarczego Warszawy w kontekście współpracy świata nauki, biznesu i administracji publicznej.

Spotkanie jest merytorycznym wstępem do szkolenia na temat skutecznego pozyskiwania międzynarodowych kongresów, które są narzędziem transferu wiedzy i internacjonalizacji lokalnych przedsiębiorców.

 

Część II – godz. 10:45

Seminarium „Profesjonalna organizacja konferencji i kongresów”

Moderacja:
Mateusz Czerwiński, Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej
Katarzyna Cioch, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji

1. Polska i Warszawa – potencjał promocyjny destynacji w ubieganiu się o wydarzenia
Prezentacja studium przypadku: Rotary International Convention 2026
Mark Krawczynski, Rotary International

2. Współpraca z samorządem przy tworzeniu konkurencyjnej oferty miasta dla wydarzeń
Prezentacja wybranego studium przypadku
Janusz Samel, Biuro Sportu i Rekreacji, UM Warszawa

3. Międzynarodowa promocja kandydatury miasta i uczelni
Studium przypadku: GASS URSI 2020
Prof. Józef Modelski, Politechnika Warszawska

4. Jak wykorzystać relacje z zagranicznymi partnerami do przygotowania dobrej kandydatury miasta i uczelni
Prezentacja wybranego studium przypadku
Anna Górska, Past Chair of ICCA CEC

5. Konkurs destynacji i przygotowanie oferty kongresowej
Studium przypadku: European Design Awards 2019, EPA 2019, WSAVA 2020
Marek Skowerski, Warszawska Organizacja Turystyczna

Przerwa kawowa

1. Współpraca z Profesjonalnym Organizatorem Kongresów: korzyści wynikające ze zlecaniem złożonej usługi, jaką jest organizacja kongresu
Prezentacja wybranego studium przypadku
Andrzej Hulewicz, Wiceprezes Zarządu, Mazurkas DMC Poland

2. Kosztorysowanie kongresu: minimalizowanie ryzyka finansowego i maksymalizacja przychodu
Prezentacja wybranego studium przypadku
Zbigniew Kowal, Prezes Zarządu, Global Congress

3. Współpraca z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT przy tworzeniu skutecznej oferty kongresowej
Prezentacja wybranego studium przypadku
Piotr Wiklak, Specjalista ds. Sprzedaży, Polskie Linie Lotnicze LOT

Panel dyskusyjny – obiekty konferencyjne
Temat panelu: Jak wybrać i jak współpracować z obiektem konferencyjnym przy organizacji wydarzeń
Uczestnicy panelu:

  • Davide Odella, Dyrektor Sprzedaży, EXPO XXI
  • Paweł Zaboklicki, Członek Zarządu, Global EXPO
  • Anna Woda, Kierownik Działu Organizacji Konferencji i Imprez, Centrum Nauki Kopernik

Panel dyskusyjny – hotele
Temat panelu: Jak wybrać i jak współpracować z hotelem przy organizacji wydarzeń
Uczestnicy panelu:

  • Katarzyna Krasuska, Dyrektor Sprzedaży, Marriott Hotels
  • Loretta Neufeldt, Dyrektor ds. Relacji z Organizacjami Turystycznymi, Orbis Hotel Group (Accor Hotels)
  • Agnieszka Najberek, Dyrektor Sprzedaży, Hilton Hotels
  • Beata Nawrot, Dyrektor Sprzedaży, Louvre Hotels Group
  • Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Satoria Group

Podsumowanie i zakończenia spotkania.

Możliwość bezpłatnego zwiedzenia targów Forum Branży Eventowej przewidziana jest dla reprezentantów świata nauki i stowarzyszeń branżowych. Przedstawicieli branży spotkań, w tym członków WOT, chętnych do odwiedzenia Forum Branży Eventowej zapraszamy w imieniu organizatora FBE do oddzielnej rejestracji stronie: http://forumbranzyeventowej.pl/zarejestruj-sie/