Warsaw Convention Bureau

Warsaw Convention Bureau odpowiada za promocję Warszawy jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji spotkań oraz pozyskiwanie dla Warszawy zagranicznych wydarzeń konferencyjnych, kongresowych i spotkań motywacyjnych.

Od stycznia 2014 roku Warsaw Convention Bureau działa w ramach struktur Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Siłą napędową planowanych działań promocyjnych jest połączenie dyscypliny sprzedażowej biznesu z uwiarygodniającym autorytetem władz miejskich.

Do głównych działań Warsaw Convention Bureau należy:

  • Aktywne pozyskiwanie wydarzeń dla Warszawy, m.in. poprzez pracę z lokalnym środowiskiem naukowym i stowarzyszeniami branżowymi (w ramach programu Ambasador Kongresów Polskich POT i SKKP oraz bieżącej pracy), udział w targach IMEX Frankfurt i IBTM World, organizacja wizyt studyjnych dla planistów spotkań
  • Obsługa zapytań od zagranicznych planistów chcących organizować wydarzenia w Warszawie
  • Obsługa wizyt studyjnych dla potwierdzonych i potencjalnych organizatorów wydarzeń (site inspections, fam trips)
  • Zapewnienie pakietów materiałów promocyjnych miasta wydarzeniom konferencyjnym w Warszawie
  • Prowadzenie ewidencji wydarzeń konferencyjnych
  • Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi: ICCA, MPI, SKKP, SITE, SBE w celu promocji Warszawy i pozyskiwania nowych kontaktów do organizatorów wydarzeń
  • Wspieranie idei Poland Meetings Destination – inicjatywy mającej przynieść zmiany w polskiej branży MICE m.in. w prawie o opłacie lokalnej
  • Zbieranie i dystrybuowanie wiedzy na temat branży MICE w Warszawie (obiekty konferencyjne, statystyki wydarzeń)

Zespół:

  • Mateusz Czerwiński – Director Warsaw Convention Bureau
  • Marek Skowerski – Marketing Manager – Corporate Meetings & Incentive
  • Paweł Rozen – Marketing Manager – association meetings
  • Julia Zajączkowska – Junior Project Manager

Strona Warsaw Convention Bureau