Warsaw Convention Bureau
Warsaw Convention Bureau odpowiada za promocję Warszawy jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji spotkań oraz pozyskiwanie dla Warszawy zagranicznych wydarzeń konferencyjnych, kongresowych i spotkań motywacyjnych.
Od stycznia 2014 roku Warsaw Convention Bureau działa w ramach struktur Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Siłą napędową planowanych działań promocyjnych jest połączenie dyscypliny sprzedażowej biznesu z uwiarygodniającym autorytetem władz miejskich.
Do głównych działań Warsaw Convention Bureau należy:
- Aktywne pozyskiwanie wydarzeń dla Warszawy, m.in. poprzez pracę z lokalnym środowiskiem naukowym i stowarzyszeniami branżowymi (w ramach programu Ambasador Kongresów Polskich POT i SKKP oraz bieżącej pracy), udział w targach IMEX Frankfurt i IBTM World, organizacja wizyt studyjnych dla planistów spotkań
- Obsługa zapytań od zagranicznych planistów chcących organizować wydarzenia w Warszawie
- Obsługa wizyt studyjnych dla potwierdzonych i potencjalnych organizatorów wydarzeń (site inspections, fam trips)
- Zapewnienie pakietów materiałów promocyjnych miasta wydarzeniom konferencyjnym w Warszawie
- Prowadzenie ewidencji wydarzeń konferencyjnych
- Współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi: ICCA, MPI, SKKP, SITE, SBE w celu promocji Warszawy i pozyskiwania nowych kontaktów do organizatorów wydarzeń
- Wspieranie idei Poland Meetings Destination – inicjatywy mającej przynieść zmiany w polskiej branży MICE m.in. w prawie o opłacie lokalnej
- Zbieranie i dystrybuowanie wiedzy na temat branży MICE w Warszawie (obiekty konferencyjne, statystyki wydarzeń)
Zespół:
- Mateusz Czerwiński – Director Warsaw Convention Bureau
- Marek Skowerski – Marketing Manager – Corporate Meetings & Incentive
- Paweł Rozen – Marketing Manager – association meetings
- Julia Zajączkowska – Junior Project Manager