Business mixer oraz study tour dla amerykańskich i kanadyjskich travel agentów i tour operatów
13 października, we współpracy z LOT Polish Airlines, zorganizowaliśmy business mixer oraz study tour dla amerykańskich i kanadyjskich travel agentów i tour operatów, którego celem było wsparcie i promocja turystyki w Warszawie.
Business mixer zgromadził ponad 50 uczestników: 20 travel agentów z USA i Kanady i ponad drugie tyle członków WOT – przedstawicieli hoteli, organizatorów atrakcji i transportu, operatorów turystyki i agencji eventowych. Intensywna, dwugodzinna wymiana informacji o usługach lokalnych partnerów oraz planów na współpracę z amerykańskimi i kanadyjskimi travel agentami oraz LOT niewątpliwie przyniesie zamierzone efekty.
Po sesji networkingowej zorganizowaliśmy dla zagranicznych klientów wycieczkę po Warszawie z odwiedzinami między innymi w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN i Muzeum Polskiej Wódki.
Dziękujemy naszym partnerom: Mazurkas Travel za niezawodny transport, Hotelowi Bristol za wyjątkową kolację, Hotelowi Hilton Warsaw City Hotel za lunch i widoki z ostatniego piętra hotelu, a także Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz Muzeum Polskiej Wódki za partnerstwo przy organizacji programu study tour.
Dzięki ich wsparciu w krótkim czasie pokazaliśmy różne oblicza i ciekawostki Warszawy, spędziliśmy cały dzień na rozmowach, których głównym wątkiem było obustronne pragnienie jak najszybszego powrotu sytuacji biznesowej sprzed pandemii.