Członkowie WOT w materiale promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej

Dzięki współpracy Warsaw CvB WOT z Poland Convention Bureau POT w nowym materiale promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej Poland: Online Site Inspection pojawiły się oferty produktowe członków WOT. Nowe narzędzie Poland CvB jest internetowym przewodnikiem po polskich obiektach (hotele, obiekty MICE), restauracjach i atrakcjach incentive, adresowanym do międzynarodowych meeting plannerów. Zawiera informacje o ponad pół tysiącu obiektów i atrakcji w Polsce – informacje te podzielone są na kategorie. Aneta Książek z PCB zapewnia “(…) iż dzięki dalszej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi narzędzie będzie sukcesywnie uzupełniane  i rozwijane.”

Nowe narzędzie POT podąża śladem ogólnego trendu marketingowego branży, polegającego na podtrzymywaniu w czasie pandemii zainteresowania zagranicznych planistów spotkań ofertą destynacji. Przypomnijmy, że już w marcu 2020 Warsaw CvB zaprezentowało  na swojej  stronie www.warsawconvention.pl wirtualną mapę ze spacerami 360° po obiektach członkowskich WOT.