Emirates i Warszawska Organizacja Turystyczna nawiązują strategiczne partnerstwo na rzecz promocji stolicy Polski
Emirates oraz Warszawska Organizacja Turystyczna podpisały Memorandum o Porozumieniu. Ma ono na celu rozwój ruchu pasażerskiego z kluczowych rynków w globalnej sieci linii lotniczych do stolicy Polski. Memorandum zostało podpisane przez Thierry’ego Aucoca, Starszego Wiceprezesa ds. Operacji Komercyjnych Europy i Ameryki w Emirates oraz Filipa Płodzienia, Dyrektora ds. Marketingu Turystyki i MICE w WTO podczas oficjalnej ceremonii odbywającej się na targach Arabian Travel Market (ATM) w Dubaju.
Zgodnie z umową linie Emirates wzmocnią swoje zaangażowanie w promowanie Warszawy w swojej globalnej sieci. Obie strony będą kontynuować prace nad rozwojem wspólnych kampanii reklamowych oraz organizowaniem wyjazdów zapoznawczych dla przedstawicieli mediów i agentów turystycznych do Warszawy. Celem tych inicjatyw jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa kulturalnego Warszawy oraz wzmocnienie jej pozycji jako kluczowego punktu łączącego Europę Środkową.
Thierry Aucoc powiedział: „Nasze partnerstwo z Warszawską Organizacją Turystyczną to początek ekscytującej współpracy. Z niecierpliwością czekamy na realizację inicjatyw, które przyciągną jeszcze większą liczbę turystów do tego dynamicznego miasta. W ciągu ostatniej dekady przewieźliśmy ponad milion podróżnych między Dubajem a Warszawą, a ta trasa nadal się rozwija, dzięki wyjątkowej architekturze miasta, bogatej historii i tętniącej życiem scenie artystycznej. Jesteśmy gotowi zainspirować jeszcze większą liczbę globalnych podróżnych do odkrywania tej niezwykłej europejskiej stolicy.”
„Warszawa to tętniąca życiem i zielona europejska stolica, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością. Z licznymi parkami, zabytkami kultury i różnorodnymi atrakcjami, miasto oferuje niezapomniane wrażenia dla podróżnych szukających zarówno relaksu, jak i inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Emirates, aby jeszcze bardziej uwydatnić atrakcyjność Warszawy na światowej scenie” – skomentował Filip Płodzień.
Emirates w Polsce
Emirates rozpoczęły loty do Warszawy w lutym 2013 roku i obecnie oferują codzienne, bezpośrednie połączenie pomiędzy Warszawą a Dubajem samolotem Boeing 777-300ER. Obecność linii na polskim rynku otworzyła nowe możliwości w zakresie biznesu, handlu i turystyki, dodatkowo wzmacniając więzi gospodarcze między Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi (ZEA) a Polską.
Arabian Travel Market (ATM) to jedno z wiodących na świecie wydarzeń branży turystycznej i podróżniczej. Tegoroczna edycja, odbywająca się w dniach 28 kwietnia – 1 maja, skupia się na roli sztucznej inteligencji (AI) w kształtowaniu przyszłości turystyki.
Zdjęcie: Emirates (Emirates’ Signatory: Thierry Aucoc, Emirates’ Senior Vice President, Commercial Operations, Europe and the Americas In the middle: Nabil Sultan, Emirates’ Executive Vice President, Passenger Sales and Country Management)
Zdjęcie: Emirates (Emirates’ Signatory: Thierry Aucoc, Emirates’ Senior Vice President, Commercial Operations, Europe and the Americas In the middle: Nabil Sultan, Emirates’ Executive Vice President, Passenger Sales and Country Management)