Francuski magazyn branżowy Meet and Travel Mag z wizytą w Warszawie

W dniach 7–9 kwietnia Warszawę odwiedził Michel Foraud – redaktor naczelny francuskiego magazynu Meet and Travel Mag. Wizyta prasowa została zorganizowana wspólnie z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu, a jej celem było zaprezentowanie potencjału Warszawy jako destynacji MICE oraz przygotowanie obszernego reportażu na temat przemysłu spotkań w Polsce. 

Planowany materiał, który ukaże się na około 14 stronach, obejmie zarówno Warszawę, jak i Kraków. Meet and Travel Mag to renomowany dwumiesięcznik poświęcony turystyce biznesowej, koncentrujący się na kongresach, seminariach i wyjazdach motywacyjnych. Czasopismo prezentuje również tematykę związaną z hotelarstwem, gastronomią i transportem. Nakład wynosi 3560 egzemplarzy, a szacowana liczba czytelników to blisko 20 tysięcy osób. 

Michel Foraud zatrzymał się w Radisson Collection Hotel, Warsaw, skąd rozpoczął intensywny program wizyty. W jego ramach znalazło się zwiedzanie Starego Miasta oraz inspekcje klasycznych warszawskich hoteli: Hotelu Bristol, Raffles Europejski Warsaw i Hotelu Verte. Wieczór rozpoczęła prezentacja Nobu Hotel Warsaw oraz przestrzeni Highline Warsaw, a zakończyła kolacja degustacyjna w restauracji Elixir by Dom Wódki. 

Drugi dzień rozpoczął się od wizyty w Zamku Królewskim w Warszawie oraz Arkadach Kubickiego, a następnie w Centrum Nauki Kopernik. Popołudnie poświęcone było prawobrzeżnej stronie Wisły – Michel Foraud odwiedził Centrum Praskie Koneser oraz Bohemę 2.8. Lunch odbył się w restauracji Kieliszki na Próżnej. 

Dalsza część dnia obejmowała wizyty inspekcyjne w Crowne Plaza Warsaw – The HUB, Fabryce Norblina wraz z przewodnikiem Muzeum Fabryki Norblina, The Westin Warsaw oraz Royal Tulip Warsaw Apartments. Dzień zakończył się nastrojowym koncertem przy świecach w Sali Koncertowej Fryderyk oraz kolacją w restauracji U Wieniawy. 

Dziękujemy wszystkim partnerom za zaangażowanie i znakomite prezentacje – mamy nadzieję, że efektem tej wizyty będzie inspirująca publikacja, która przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności Warszawy na francuskim rynku MICE.