II edycja „Made for Restaurant”
Nadchodzi rewolucyjna, turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie.
Czym jest hasło „NEW GENERATION” wśród TOP Restauratorów?
Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmienia stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych. Już 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy będzie Miasto Sopot zostanie wybranych TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i grono TOP influencerów. Obrady będą odbywać się przy okrągłym stole z restauratorami wyróżnionymi w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions.
Organizatorem wydarzenia jest FOR Solutions.
Partner Organizacyjny: Radisson Blu Hotel, Sopot Partnerzy Merytoryczni: EIT Food, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, LTTM – LifeTube i ReBread
Partnerzy Strategiczni: Miasto Sopot, Unilever Food Solutions, MojStolik.pl, Rational I Winterhalter
Partnerzy Biznesowi: Aviko HoReCa Polska, Chopin Vodka, Nespresso Professional, Niemiecki Instytut Wina, San Pellegrino, Transgourmet i Selgros Cash&Carry oraz Miolli.
Partnerzy Medialni i Komunikacyjni: Forbes, Hotelarz, In Your Pocket, KUKBUK, Papaja.pl, Poradnik Restauratora, Przegląd Gastronomiczny, Restauracja, Restaurant Management, Szef kuchni, Pomorskie Prestige, Trójmiasto.pl, Ferment, Winicjatywa, VisitGdańsk.com, Gdańska Organizacja Turystyczna, Sopocka Organizacja Turystyczna, Agencja Rozwoju Gdyni, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Warszawska Organizacja Turystyczna