Kampania w duńskiej prasie
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania promująca Warszawę w jednym z największych duńskich dzienników Jyllands-Posten, zainicjowana przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie, odpowiedzialny za promocję na rynkach skandynawskich. Artykuły, jakie powstały na potrzeby kampanii, zostały przygotowane w oparciu o materiały i informacje zapewnione przez Warszawską Organizację Turystyczną.
W ramach akcji w cyfrowej wersji Jyllands-Posten oraz na https://finans.dk/ pojawiły się dwa artykuły, z których duńscy czytelnicy będą mogli dowiedzieć się, dlaczego to właśnie Warszawa jest teraz najlepszym miastem do odwiedzenia na weekendowy city break.
Pierwsza z publikacji poświęcona jest turyście z sektora leisure, poszukującego interesującej oferty kulturalnej, dobrej kuchni i jakości usług w przystępnych cenach. Natomiast na łamach Finans autorka przekonuje odwiedzających Warszawę w celach biznesowych, dlaczego warto przedłużyć swój pobyt i pozostać w Warszawie np. na weekend. W obu z nich zachęcamy do zapoznania się m.in. z nowymi obiektami postindustrialnymi na Woli, takimi jak Fabryka Norblina czy Browary Warszawskie, odwiedzenia Bulwarów Wiślanych czy warszawskiej Pragi.
Nagłówki artykułów będą wyróżnione na stronach głównych obu portali do 30 listopada.