Legendarna edycja MEET THE BIDDER GRAND EDITION już 26 listopada

W imieniu organizatorów zapraszamy serdecznie na kolejne wydarzenie MEET THE BIDDER SMART FAIRS. Już niebawem spotkamy się w hotelu ARCHE HOTEL KRAKOWSKA podczas jego 26-tej edycji.

Tym razem organizatorzy gościć będą ponad 300 międzynarodowych ekspertów branży turystycznej – profesjonalnych usługodawców z całego świata oraz organizatorów wyjazdów, którzy reprezentują polskie agencje incentive travel i biura podróży. Tegoroczna edycja to największe przedsięwzięcie w historii Meet The Bidder, na którym powinien zjawić się każdy, komu bliskie są panujące trendy i prognozy światowej turystyki. Uczestnictwo w MEET THE BIDDER SMART FAIRS jest w dalszym ciągu bezpłatne dla organizatorów turystyki wyjazdowej, ale warunkiem udziału jest rejestracja za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Wydarzenie MEET THE BIDDER SMART FAIRS organizowane jest nieprzerwanie od 2011 roku. Spotkania B2B dotyczą więc organizacji wyjazdów, eventów i konferencji dla grup, luxury travel, a także usług dla turystów indywidualnych (wyjazdy dla par, rodzin, przyjaciół, osób podróżujących solo itp.). W tym roku obecni będą reprezentanci m. in. Hiszpanii, Argentyny, Birmy, Chin, Estonii, Grecji, Gruzji, Hawajów i Stanów Zjednoczonych, Jamajki, Korei Południowej, Kuby i Słowenii.

Po dniu pełnym spotkań organizatorzy zapraszają na ITEx NIGHT, branżową galę, której współgospodarzem jest SITE Poland.

Oprócz eventu MEET THE BIDDER GRAND EDITION po raz drugi zrealizowane zostanie wydarzenie skoncentrowane na promocji Warszawy i Polski – HOSTED BIDDER PROGRAMME. Autorski scenariusz wydarzenia dedykowany jest 30-stu zagranicznym agencjom rynku MICE (m. in. venue finders, event & meeting planners), mając na celu prezentację potencjału Polski w przemyśle spotkań, wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku i uwypuklenie charakteru Warszawy i okolic.

Warszawska Organizacja Turystyczna jest jednym z kluczowych partnerów przy opracowywaniu programu zwiedzania Warszawy oraz przedstawiania jej potencjału eventowego zagranicznym organizatorom. Dzięki współpracy z Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną oraz partnerami branżowymi takimi jak: MAZURKAS DMC/MAZURKAS TRANSPORT oraz hotelami ARCHE HOTELE grupa hosted buyers m. in. z Australii, Belgii, Danii, Stanów Zjednoczonych i Włoch weźmie udział w 3-dniowej inspekcji najciekawszych obiektów eventowych i atrakcji stolicy oraz regionu.

Głównym Partnerem Medialnym tegorocznego przedsięwzięcia jest THINK MICE. Pozostali partnerzy medialni to magazyn Travel Compass, Business Traveller oraz Waszaturystyka.

Jeżeli na co dzień zajmujesz się organizacją wyjazdów i chciałbyś wziąć udział w bezpłatnym wydarzeniu MEEET THE BIDDER GRAND EDITION we wtorek, 26 listopada w Warszawie, wypełnij formularz rejestracyjny dostępny: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer