Mateusz Czerwiński w Warsaw Business Journal

Mateusz Czerwiński, prezes naszej organizacji, wziął udział w artykule „Warsaw Means Business (and Much More)” opublikowanym w Warsaw Business Journal. W materiale podzielił się swoim spojrzeniem na rozwój Warszawy, jej atrakcyjność jako centrum biznesowego oraz strategię zrównoważonej turystyki. (wbj.pl)

Artykuł porusza m.in. takie zagadnienia jak:

  • dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych w Warszawie (wzrost powierzchni biurowej z 5,4 mln m² w 2017 r. do 6,33 mln m² w 2024 r.),
  • znaczący przyrost nowych mieszkań w 2023 r. (ok. 23 000),
  • rozwój infrastruktury rowerowej i transportu publicznego (825 km ścieżek rowerowych),
  • strategie przeciwdziałania nadmiernej turystyce poprzez promocję mniej znanych dzielnic Warszawy,
  • plany i wyzwania dla sektora turystyki konferencyjnej jako ważnego elementu gospodarki miasta.

Jest to wartościowy głos w dyskusji o przyszłości Warszawy, podkreślający rolę zrównoważonego rozwoju i promocji miasta także poprzez perspektywę lidera branży turystycznej i biznesowej.

pl_PLPL