Mateusz Czerwiński w Warsaw Business Journal
Mateusz Czerwiński, prezes naszej organizacji, wziął udział w artykule „Warsaw Means Business (and Much More)” opublikowanym w Warsaw Business Journal. W materiale podzielił się swoim spojrzeniem na rozwój Warszawy, jej atrakcyjność jako centrum biznesowego oraz strategię zrównoważonej turystyki. (wbj.pl)
Artykuł porusza m.in. takie zagadnienia jak:
- dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych w Warszawie (wzrost powierzchni biurowej z 5,4 mln m² w 2017 r. do 6,33 mln m² w 2024 r.),
- znaczący przyrost nowych mieszkań w 2023 r. (ok. 23 000),
- rozwój infrastruktury rowerowej i transportu publicznego (825 km ścieżek rowerowych),
- strategie przeciwdziałania nadmiernej turystyce poprzez promocję mniej znanych dzielnic Warszawy,
- plany i wyzwania dla sektora turystyki konferencyjnej jako ważnego elementu gospodarki miasta.
Jest to wartościowy głos w dyskusji o przyszłości Warszawy, podkreślający rolę zrównoważonego rozwoju i promocji miasta także poprzez perspektywę lidera branży turystycznej i biznesowej.