Nowa kampania WOT – OdkrywajWarszawęLatem

W kolejnej, trzeciej już, wspólnej z naszymi członkami akcji chcemy zachęcić do odkrywania miasta latem.

Będziemy więc pokazywać Warszawę na różnych płaszczyznach – od pobytu w hotelu, przez wizyty w restauracjach, muzeach i w różnego rodzaju atrakcjach.

Wiodącym w akcji będzie nasz profil w SM – https://www.facebook.com/OdkrywajWarszawe, dzięki czemu odbiorcom akcji łatwiej będzie identyfikować poszczególne podmioty ze wspólnym działaniem i ze stowarzyszeniem.

Akcja przy zaangażowaniu naszych członków daje szansę na kontynuowanie jej w różnych odsłonach – w kolejnych porach roku, a także  tworzenie treści przez podmioty zrzeszone w WOT w obszarach geolokalizacyjnym, tematycznym i okolicznościowym.

W treści postów będziemy podkreślać letni charakter miasta, zachęcać do korzystania z naszych ofert, a najlepszą rekomendacją będzie ta, w której branża zarekomenduje usługi branży.

Hasztag OdkrywajWarszawęLatem pokaże się zatem w mediach SM wiele razy. Mamy nadzieję, że prezentowane treści pozwolą odrzucić stereotypy i ruszyć po wakacyjną przygodę do Warszawy!

Miasto pełne jest bowiem atrakcji, a doskonały transport pozwala na przemieszczanie się w różne części Warszawy. Ciekawymi programami wypełnione są koncepty obszarów zrewitalizowanych: Koneser, Elektrownia Powiśle, Browary Warszawskie, czy Fabryka Norblina.

Muzea oferują zwiedzanie interesujących wystaw, np. w Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie, czy Muzeum Domków Lalek, Gier i Zabawek, Muzeum Iluzji – których propozycje skierowane są do wszystkich, choć zainteresowane powinny też być rodziny z dziećmi.

Wystawy czasowe:

– w Muzeum Narodowym: dzieła Marca Chagall, którego sztuka przeniknęła do sfery kultury popularnej, czy obraz, który otworzy tegoroczne kino letnie w muzealnym ogrodzie na Dziedzińcu Lorentza.

– w Muzeum Warszawy prezentująca dorobek artystyczny wybitnej twórczyni polskiej mody, a jednocześnie modelki, projektantki mody, właścicielki galerii sztuki, i warszawianki, która współtworzy życie artystyczne i towarzyskie stolicy.

– w Muzeum F. Chopina w Warszawie takie jak „Pokaz specjalny. Narodziny polskiego romantyzmu, czy „Potęga znaku”

pozwolą na spełnienie oczekiwań i najbardziej wyrafinowanych gustów turystów.

Akcje przygotowane specjalnie na lato: np. Wakacje w Zamku 2022, która ma na celu przekonać, że czeka nas mnóstwo ekscytujących przygód, zagadek, tajemnic i dobrej zabawy, czy warsztaty dla dzieci i ich opiekunów planowane na 9 i 23 lipca w Muzeum Łazienki Królewskie to tylko wybrane propozycje adresowane do najmłodszych odwiedzających stolice, czy mieszkańców miasta.

Wystawy w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki, w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowskim, czy Muzeum Sztuki Nowoczesnej będą doskonałym uzupełnieniem wymienionych propozycji.

Kulinarna Warszawa dopełni letniej rozkoszy. Sezonowe propozycje dań serwowanych np. w Restauracji Akademia, czy Le Braci dostarczą energii na długie zwiedzanie.

Zaraz po nim  z relaksu można skorzystać z relaksu p.. w Oasis Bueaty Day Spa, czy po prostu na Bulwarach Wiślanych lub jednej z warszawskich plaż.  Chwili wytchnienia doświadczymy w parkach miejskich, ogrodach czy rezerwatach zlokalizowanych w granicach miasta. Polecamy jako inspirację stronę https://www.zielonamapa.waw.pl

Ukojenia dostarczą hotele: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw, DoubleTree by by Hilton Hotel and Conference Centre Warsaw, sieć Orbisu, czy historyczny Polonia Palace. Także wiele innych hoteli, o których piszemy na stronie https://www.odkrywajWarszawe.pl

Dobra opcją wypoczynku będzie hotel Narvil, czy Suntago Park of Poland, a także wiele propozycje zwiedzania przygotowanych przez CitySightseeing Warsaw, czy organizatorów turystyki i gier miejskich.

Przez całe lato w Łazienkach Królewskich w każdą niedzielę o godz. 12.00 i 16.00 odbywają się koncerty chopinowskie, ale trzeba pamiętać, że muzyki polskiego kompozytora można tez posłuchać podczas codziennych wieczornych koncertów.

W akcji biorą udział członkowie, którzy uczestniczyli w dwóch etapach kursu na temat budowania zaangażowania i wspólnej promocji miasta w SM.

Akcja nie jest skierowana wyłącznie do turystów, ale także do mieszkańców Warszawy, bo także oni są fanami profilu OdkrywajWarszawęLatem

W propozycji graficznej stawiamy na minimalizm, ale jednocześnie te cechy miasta, które go identyfikują: różnorodność, otwartość, optymizm.

Przez najbliższe tygodnie mamy nadzieję obserwować zaangażowanie naszych członków, „przyjazne zaczepki”, czy komentarze i wielokrotnie powtórzone zaproszenie #OdkrywajWarszawęLatem

Bo miasto tego lata jak zwykle tętni życiem