Spotkanie projektowe członków stowarzyszenia

Spotkaliśmy się w dniu 11 maja 2023 r.  żeby porozmawiać, jak wspólnie efektywnie wykorzystywać nadal pozyskany przez Warszawę tytuł najlepszego europejskiego kierunku turystycznego 2023 r.

Zabiegając o ten tytuł mówiliśmy o trzech podstawowych i oczekiwanych korzyściach:

  1. PR-owych; o Warszawie kandydacie i zwycięscy tytułu pisała i pisze prasa na całym świecie. Zainteresowanie Warszawa widać tez w licznie składanych wnioskach o realizację podroży dziennikarskich do naszych kolegów w Stołecznym Biurze Turystyki
  2. Możliwości wykorzystania loga EBD przez wszystkich członków stowarzyszenia. Z tego benefitu korzystają członkowie stowarzyszenia już od dawna. Logo EBD znaleźć można na wielu stronach internetowych i w mediach społecznościowych a dodatkowo prezentowane jest w przestrzeni miejskiej, przede wszystkim w lokalach członków stowarzyszenia – muzeach, hotelach i restauracjach.

Przed nami ostatnie zadanie z perspektywy przedsiębiorców i gospodarki Warszawy najważniejsze.

Doprowadzenie do wzrostu przyjazdów do Warszawy na poziomie nie mniejszym niż 15- 40 % w stosunku do poprzednich lat.

Jesteśmy pewni po dzisiejszych rozmowach, że przy zaangażowaniu wszystkich nie powinno to być trudne.

Podczas spotkania pojawiło się wiele nowych pomysłów takich jak:

Wykorzystanie logo w hotelach sieciowych w innych miastach niż Warszawa, wspólne akcje w mediach społecznościowych oraz wspólne działania PR i w mediach społecznościowych przy okazji organizacji uroczystości wręczenia nagrody z udziałem Prezydenta m.st. Warszawy oraz gości: Maximiliena Lejeune, prezesa EBD oraz Petry Stušek, szefowej SBT w słoweńskiej Lublanie – 3 czerwca 2023 (EBD202) – w trakcie wydarzenia organizowanego przez Biuro Marketingu Miasta;

 

Spotkanie odbyło się w przepięknych wnętrzach Sali Koncertowej FRYDERYK.