Spotkanie projektowe członków stowarzyszenia
Spotkaliśmy się w dniu 11 maja 2023 r. żeby porozmawiać, jak wspólnie efektywnie wykorzystywać nadal pozyskany przez Warszawę tytuł najlepszego europejskiego kierunku turystycznego 2023 r.
Zabiegając o ten tytuł mówiliśmy o trzech podstawowych i oczekiwanych korzyściach:
- PR-owych; o Warszawie kandydacie i zwycięscy tytułu pisała i pisze prasa na całym świecie. Zainteresowanie Warszawa widać tez w licznie składanych wnioskach o realizację podroży dziennikarskich do naszych kolegów w Stołecznym Biurze Turystyki
- Możliwości wykorzystania loga EBD przez wszystkich członków stowarzyszenia. Z tego benefitu korzystają członkowie stowarzyszenia już od dawna. Logo EBD znaleźć można na wielu stronach internetowych i w mediach społecznościowych a dodatkowo prezentowane jest w przestrzeni miejskiej, przede wszystkim w lokalach członków stowarzyszenia – muzeach, hotelach i restauracjach.
Przed nami ostatnie zadanie z perspektywy przedsiębiorców i gospodarki Warszawy najważniejsze.
Doprowadzenie do wzrostu przyjazdów do Warszawy na poziomie nie mniejszym niż 15- 40 % w stosunku do poprzednich lat.
Jesteśmy pewni po dzisiejszych rozmowach, że przy zaangażowaniu wszystkich nie powinno to być trudne.
Podczas spotkania pojawiło się wiele nowych pomysłów takich jak:
Wykorzystanie logo w hotelach sieciowych w innych miastach niż Warszawa, wspólne akcje w mediach społecznościowych oraz wspólne działania PR i w mediach społecznościowych przy okazji organizacji uroczystości wręczenia nagrody z udziałem Prezydenta m.st. Warszawy oraz gości: Maximiliena Lejeune, prezesa EBD oraz Petry Stušek, szefowej SBT w słoweńskiej Lublanie – 3 czerwca 2023 (EBD202) – w trakcie wydarzenia organizowanego przez Biuro Marketingu Miasta;
Spotkanie odbyło się w przepięknych wnętrzach Sali Koncertowej FRYDERYK.




