Szkolenia dla pracowników hoteli i restauracji
Stałe podnoszenie kwalifikacji kadr bezpośrednio obsługujących turystów jest bardzo ważne.
Właściwa obsługa turystów przyjeżdżających do Warszawy jest czynnikiem determinującym pierwsze wrażenia z pobytu w mieście. Dodatkowo rzetelne informacje, umiejętność zainteresowania wydarzeniami czy ciekawymi miejscami, polecenie restauracji, organizatora wycieczki czy sali koncertowej będą miały wpływ na ocenę pobytu. Ta z kolei przekłada się na rekomendację czynioną do rodziny, przyjaciół, znajomych czy kolegów z biznesu.
Jako stowarzyszeniu zależy nam na jak najlepszej obsłudze gości odwiedzających Warszawę. Z tego powodu uruchamiamy cykl szkoleń dla pracowników hoteli i restauracji, którzy mają bezpośredni kontakt z turystami i odwiedzającymi nasze miasto.
Ponad rok temu wprowadziliśmy do hoteli nowe narzędzie wzajemnej promocji członków – mapę atrakcji turystycznych. Znalazły się w niej informacje o organizatorach wycieczek, instytucjach kultury, ciekawych atrakcjach i restauracjach. Mapa pomyślana była jako forma wsparcia dla rekomendacji czynionych przez obsługę hotelową.
Szkolenia są kontynuacją tego działania, udział w nich to możliwość zapoznania się z głównymi atrakcjami Warszawy, wysłuchanie interesujących opowieści oraz anegdot. Podczas 3 godzinnych spotkań (które nie będą miały formy klasycznego szkolenia przewodnickiego) wybrani przez nas przewodnicy opowiedzą o Warszawie, jaką znają i kochają i tą informacją pracownicy hoteli i restauracji będą mogli podzielić się z naszymi przyszłymi gośćmi.
Cykl szkoleń na początek obejmuje 3 spotkania organizowane w Muzeum Życia w PRL, POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich i w Muzeum Polskiej Wódki. Jeśli okaże się, że formuła ta zainteresuje szersze grono, to rozważymy kontynuację projektu.
Link do rejestracji – www.wot.waw.pl/rejestracja
Zapraszamy!