Warsaw Kick-Off 2021

Wspólnie z Mazurkas DMC Poland i Brill AV Media zrealizowaliśmy w dniu 2.03.2021 wirtualny fam trip dla zagranicznych organizatorów spotkań. Wydarzenie zostało przeprowadzone w studio Brill AV Media w formie streamingu live dla zaproszonych gości – meeting plannerów ze stowarzyszeń, firm i organizacji, jak również przedstawicieli zagranicznych agencji eventowych i biur incentive. Wspólnie opowiadaliśmy o interesujących miejscach w mieście oraz atrakcjach zapewnianych przez lokalnych partnerów.

Wydarzenie zgromadziło przed ekranami ponad 160 oglądających, głównie z Europy, ale również z Meksyku i Stanów Zjednoczonych. Naszym wspólnym głównym celem tych działań jest zwiększenie przyszłego zainteresowania Warszawą w kontekście organizacji eventów po odblokowaniu branży oraz budowanie wizerunku miasta jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji dla tego typy projektów.

 

Jesteśmy pewni, że podróże i spotkania powrócą, dlatego tak ważne są tego typu wspólne przedsięwzięcia, informujące klientów nie tylko o bieżącej sytuacji, ale przede wszystkim o nowych możliwościach i zasobach destynacji, o ciekawych produktach i o partnerach, którzy tu na nich czekają oraz o kondycji i projektach takich podmiotów, jak nasza firma.

Marta Kicler

Business Development Director, Mazurkas DMC Poland

Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tym projekcie i zaprezentować część możliwości, jakie niesie za sobą świat wydarzeń online. Rok 2020 uświadomił nam, jak ważne są kontakty międzyludzkie, możliwość podróżowania i spotykania się, dlatego nie możemy doczekać się realizacji eventów live.

Marcin Wójcicki

Director of Sales, Brill AV Media

Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie naszym partnerom!

Wiadomości o projekcie zostały dotychczas opublikowane w Meeting Planner i Think MICE.