Warszawa jako destynacja MICE – wspólny FAM Trip Sheraton Grand Warsaw

19 maja 2025 r. Warszawa stała się gospodarzem FAM Tripu zorganizowanego przez Sheraton Grand Warsaw we współpracy z naszą organizacją, skierowanego do przedstawicieli branży MICE z Wielkiej Brytanii. Wydarzenie miało na celu zaprezentowanie potencjału stolicy Polski jako nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się destynacji idealnej do organizacji wydarzeń biznesowych, konferencji i wyjazdów incentive.

Wśród uczestników znaleźli się reprezentanci renomowanych firm zajmujących się planowaniem wydarzeń, podróżami służbowymi i sourcingiem obiektów konferencyjnych. Do Warszawy przyjechali przedstawiciele takich marek jak:
• BCD Meetings & Events
• Disney Global Travel
• Travel Places
• Congress Bookers
• HeadBox
• Marriott Hotels International
• PwC

Program rozpoczął się od przywitania gości na Dworcu Centralnym, skąd udali się na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki. To symboliczne miejsce nie tylko pozwala spojrzeć na Warszawę z wyjątkowej perspektywy, ale też stanowi doskonały punkt wyjścia do rozmowy o dynamicznych zmianach, jakie zachodzą w mieście.

Kolejnym przystankiem były Łazienki Królewskie – zielone serce Warszawy i jedna z jej największych atrakcji turystycznych.

Następnie grupa udała się do Sheraton Grand Warsaw, gdzie odbył się lunch oraz szczegółowa prezentacja oferty hotelu – zarówno w zakresie zakwaterowania, jak i przestrzeni konferencyjnej oraz usług gastronomicznych. Spotkanie było okazją do bezpośredniej wymiany doświadczeń z przedstawicielami marki Sheraton oraz do zadania pytań dotyczących możliwości organizacji wydarzeń w obiekcie.

Popołudniowy program objął również wizytę w Arkadach Kubickiego, unikatowej przestrzeni eventowej zlokalizowanej u stóp Zamku Królewskiego, a także spacer po warszawskim Starym Mieście. Goście mogli poczuć wyjątkową atmosferę historycznego centrum Warszawy i przekonać się, jak wiele oferuje ono również w kontekście wydarzeń kulturalnych i wieczornych aktywności.

Zwieńczeniem dnia była kolacja oraz site inspection w hotelu The Westin Warsaw, który – podobnie jak Sheraton – należy do portfolio sieci Marriott. Goście zapoznali się z ofertą hotelu, w tym jego nowoczesnymi salami konferencyjnymi oraz udogodnieniami dla klientów biznesowych.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzony dzień i otwartość na poznanie oferty Warszawy jako miejsca idealnego do organizacji wydarzeń MICE.

pl_PLPL