Warszawa to nie tylko… wspólna kampania wizerunkowo-produktowa SBT i WOT na oficjalnym portalu turystycznym Warszawy

15 czerwca ruszyła wspólna kampania promocyjna Stołecznego Biura Turystyki i Warszawskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Warszawa to nie tylko…”. Akcja prowadzona na oficjalnym portalu turystycznym miasta (go2warsaw.pl) i w mediach społecznościowych skierowana jest do turystów krajowych. W związku ze znoszeniem restrykcji wywołanych pandemią COVID-19 i widocznym „odmrożeniem” krajowego ruchu turystycznego , kampania ma zachęcić do odwiedzania Warszawy przez mieszkańców innych polskich miast.  

Stolica budzi wśród turystów wiele skojarzeń utrwalanych przez lata. Poprzez treści publikowane na portalu go2warsaw.pl i spoty promocyjne w mediach społecznościowych, akcja ma zachęcić do odkrywania Warszawy na nowo – do zwiedzania poza utartymi ścieżkami i według własnych preferencji.  

Wspólna kampania SBT i WOT ma również charakter produktowy. Oprócz wskazówek i inspiracji dla odwiedzających, publikowane treści będą odsyłać do nowej stronywww.odkrywajwarszawe.pl, na której zebraliśmy oferty przygotowane przez członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej. „Wierzymy, że najlepszą rekomendacją jest ta, której z całym przekonaniem użyczamy propozycjom zwiedzania opisanym na tej stronie. Z wielką radością przekazujemy je przyszłym gościom, którzy zaplanują podróż do Warszawy” – mówi Barbara Tutak, prezes WOT.

Uzupełnieniem kampanii jest zabawa pt. „Warsaw Quest”. Po rozwiązaniu quizu na stronie www.warsawquest.go2warsaw.pl internauci mogą sprawdzić jakiemu typowi turysty odpowiadają ich preferencje podróżnicze, a następnie pobrać listę wyzwań (questów), które uatrakcyjnią ich pobyt w Warszawie. Wśród opublikowanych wyzwań dużo znalazło się dużo pomysłów na skorzystanie z ofert członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej