Warsztaty networkingowe w ADN Centrum konferencyjne

8 kwietnia 2022 spotkaliśmy się na kolejnej edycji warsztatów networkingowych dla członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Spotkanie zostało zorganizowane  w nowoczesnym Centrum konferencyjnym ADN zlokalizowanym w Browarach Warszawskich. Obie instytucje są nowymi członkami naszego stowarzyszenia.

Warsztay networkingowe rozpoczęły się od  prezentacji Prezes Zarządu WOT Barbary Tutak na temat głównych działań i projektów Stowarzyszenia zrealizowanych i zaplanowanych na 2022 rok.

Podkreślono oba obszary działania:

  • promocję zagraniczną city break (realizowaną głównie z Zagranicznymi Ośrodkami polskiej Organizacji Turystycznej). Wymieniono aktywności pierwszego kwartału: udział w targach w Madrycie, Lizbonie i Tel Awiwie, aktualizację treści w programie e-learningowym organizowanym na rynku brytyjskim oraz evencie odbywającym się w ostatni weekend w Londynie promującym Warszawę przy wykorzystaniu technologii AR.
  • promocję w kraju z uwzględnieniem segmentu dzieci i młodzieży. W II edycji ogłoszonego przez stowarzyszanie konkursu pt. ‘Warszawa z klasą – wycieczka z Marią” wpłynęło ponad 80 prac. Posty zamieszczone na FB wygenerowały zasięg ponad 128 tys. odbiorców. Regulamin pobrano ponad 800 razy, a formularz zgłoszeniowy ponad 200 razy.

W najbliższych planach zwrócono uwagę na:

  • potrzebę aktualizacji ofert na stronie OdkrywajWarszawie.pl , która stowarzyszenie przygotowało w wersji ukraińskiej.

Pojawił się też wątek szkolenia z SM, które zostanie zorganizowane w dniu 27.04.2022 r. dla członków WOT. Wspomniano też o kontekście 155 rocznicy urodzin Marii Skłodowskiej-Curie, który wykorzystaliśmy w konkursie dla szkół i będziemy wykorzystywać w promocji w obu obszarach (za granicą i w kraju). Poinformowano też o planach promocji produktów Warszawy kulinarnej.

Przypomniano o interwencji jaką skierowaliśmy do MSiT w sprawie równego traktowania przedsiębiorców wspomagających uchodźców z Ukrainy oraz o przeprowadzonej ankiecie badającej rynek turystyczny Warszawy w odniesieniu do gości hotelowych.

W działaniach promujących przemysł spotkań podkreślano:

  • stałą pracę dotyczącą odpowiedzi na zapytania kierowane do WCB,
  • produkcję, wspólnie z partnerami WOT filmu promującego wydarzenia w Warszawie,
  • zrealizowane site inspection dl EUROCAE (stowarzyszenie zajmujące się regulacjami w rynku lotniczym).

Następnie przedstawiciele ADN i ECHO Investment  podziękowali uczestnikom za wybór miejsca i zaprosili do zwiedzania obiektu po zakończeniu warsztatów.

Po tej krótkiej części oficjalnej od godz. 10.00 rozpoczęły się spotkania stolikowe  w formule speed dating.

Podczas rozmów networkingowych rodzą się nowe pomysły, „rekonstruowane” są aktualne oferty. W dyskusjach przeważał wątek dotyczący nowych potrzeb konsumentów i potrzeby ich analizowania.

Spotkania  były okazją  do zaprezentowania  swoich  ofert i nawiązania nowych kontaktów biznesowych zwłaszcza, że do stowarzyszenia co roku przystępują nowi członkowie.

W wydarzeniu uczestniczyło w sumie 50 firm, instytucji członkowskich i prawie 80 osób. 

Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom za udział, a szczególnie:

  • Członkom – w tym: przedstawicielowi m.st. Warszawy, wicedyrektorowi Biura Rozwoju Gospodarczego za obecność, kreatywne rozmowy i entuzjazm,
  • Centrum ADN za wspaniałe przygotowanie miejsca spotkań, świetną organizację i oprawę oraz
  • Browarom Warszawskim za dodatkową atrakcję w postaci zwiedzania browaru i degustacji piwa.

Do zobaczenia podczas jesiennej edycji, na która już dzisiaj bardzo serdecznie zapraszamy!