Warsztaty networkingowe w ADN Centrum konferencyjne
8 kwietnia 2022 spotkaliśmy się na kolejnej edycji warsztatów networkingowych dla członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Spotkanie zostało zorganizowane w nowoczesnym Centrum konferencyjnym ADN zlokalizowanym w Browarach Warszawskich. Obie instytucje są nowymi członkami naszego stowarzyszenia.
Warsztay networkingowe rozpoczęły się od prezentacji Prezes Zarządu WOT Barbary Tutak na temat głównych działań i projektów Stowarzyszenia zrealizowanych i zaplanowanych na 2022 rok.
Podkreślono oba obszary działania:
- promocję zagraniczną city break (realizowaną głównie z Zagranicznymi Ośrodkami polskiej Organizacji Turystycznej). Wymieniono aktywności pierwszego kwartału: udział w targach w Madrycie, Lizbonie i Tel Awiwie, aktualizację treści w programie e-learningowym organizowanym na rynku brytyjskim oraz evencie odbywającym się w ostatni weekend w Londynie promującym Warszawę przy wykorzystaniu technologii AR.
- promocję w kraju z uwzględnieniem segmentu dzieci i młodzieży. W II edycji ogłoszonego przez stowarzyszanie konkursu pt. ‘Warszawa z klasą – wycieczka z Marią” wpłynęło ponad 80 prac. Posty zamieszczone na FB wygenerowały zasięg ponad 128 tys. odbiorców. Regulamin pobrano ponad 800 razy, a formularz zgłoszeniowy ponad 200 razy.
W najbliższych planach zwrócono uwagę na:
- potrzebę aktualizacji ofert na stronie OdkrywajWarszawie.pl , która stowarzyszenie przygotowało w wersji ukraińskiej.
Pojawił się też wątek szkolenia z SM, które zostanie zorganizowane w dniu 27.04.2022 r. dla członków WOT. Wspomniano też o kontekście 155 rocznicy urodzin Marii Skłodowskiej-Curie, który wykorzystaliśmy w konkursie dla szkół i będziemy wykorzystywać w promocji w obu obszarach (za granicą i w kraju). Poinformowano też o planach promocji produktów Warszawy kulinarnej.
Przypomniano o interwencji jaką skierowaliśmy do MSiT w sprawie równego traktowania przedsiębiorców wspomagających uchodźców z Ukrainy oraz o przeprowadzonej ankiecie badającej rynek turystyczny Warszawy w odniesieniu do gości hotelowych.
W działaniach promujących przemysł spotkań podkreślano:
- stałą pracę dotyczącą odpowiedzi na zapytania kierowane do WCB,
- produkcję, wspólnie z partnerami WOT filmu promującego wydarzenia w Warszawie,
- zrealizowane site inspection dl EUROCAE (stowarzyszenie zajmujące się regulacjami w rynku lotniczym).
Następnie przedstawiciele ADN i ECHO Investment podziękowali uczestnikom za wybór miejsca i zaprosili do zwiedzania obiektu po zakończeniu warsztatów.
Po tej krótkiej części oficjalnej od godz. 10.00 rozpoczęły się spotkania stolikowe w formule speed dating.
Podczas rozmów networkingowych rodzą się nowe pomysły, „rekonstruowane” są aktualne oferty. W dyskusjach przeważał wątek dotyczący nowych potrzeb konsumentów i potrzeby ich analizowania.
Spotkania były okazją do zaprezentowania swoich ofert i nawiązania nowych kontaktów biznesowych zwłaszcza, że do stowarzyszenia co roku przystępują nowi członkowie.
W wydarzeniu uczestniczyło w sumie 50 firm, instytucji członkowskich i prawie 80 osób.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom za udział, a szczególnie:
- Członkom – w tym: przedstawicielowi m.st. Warszawy, wicedyrektorowi Biura Rozwoju Gospodarczego za obecność, kreatywne rozmowy i entuzjazm,
- Centrum ADN za wspaniałe przygotowanie miejsca spotkań, świetną organizację i oprawę oraz
- Browarom Warszawskim za dodatkową atrakcję w postaci zwiedzania browaru i degustacji piwa.
Do zobaczenia podczas jesiennej edycji, na która już dzisiaj bardzo serdecznie zapraszamy!