Discover Central Europe B2B workshop w Izraelu

Na zaproszenie ZOPOT w  Izraelu i w ramach działań promocyjnych pod szyldem Discover Central Europe we współpracy z narodowymi organizacjami turystycznymi krajów Czwórki Wyszehradzkiej (V4) – Węgier, Polski, Czech i Słowacji, wzięliśmy udział w warsztatach B2B w Tel Awiwie.

Warsztaty przeznaczone były dla DMC, przedstawicieli regionalnych i lokalnych, obiektów noclegowych i innych dostawców usług turystycznych, którzy mogą zaprezentować wysokiej jakości ofertę izraelskim partnerom B2B w segmencie wypoczynkowym i biznesowym oraz mają wcześniejsze doświadczenie na tym rynku.

Rynek izraelski – choć liczebnie niewielki (niecałe 10 mln ludności) charakteryzuje się dużą aktywnością turystyczną mieszkańców, którzy odbywają w ciągu roku wiele podróży turystycznych, a z uwagi na fakt, że turystyka do krajów ościennych praktycznie nie istnieje wybierają na podróż destynacje zamorskie i europejskie.

Polska po 2008 r. kiedy Instytut Adama Mickiewicza przeprowadził niezwykle skuteczną dla poprawy wizerunku naszego kraju kampanię stała się ważnym celem podróży turystycznych.
Przyjazdy do Warszawy – jeszcze przed pandemią – umiejscawiały ten rynek w pierwszej dziesiątce krajów, których mieszkańcy najliczniej odwiedzali nasze miasto.

W oczekiwaniu efektów promocji na tym rynku trzeba jednak pamiętać, że aktywność turystyczną mieszkańców tego kraju mogą zmniejszyć osłabione notowania szekla , którego wartość spadła w konsekwencji ostatnich wydarzeń związanych z kontrowersyjna reformą sądownictwa i towarzyszącemu jej ostremu konfliktowi politycznemu.

Foto: Guy Yechiely