O nas

Jesteśmy stowarzyszeniem publiczno-prywatnym, którego powstanie zainicjował Urząd miasta st. Warszawy. Warszawska Organizacja Turystyczna zrzesza podmioty działające w szeroko pojętej branży turystycznej w Warszawie (organizatorów turystyki, agencje eventowe, hotele, obiekty konferencyjne, instytucje kultury, restauracje). Jednym z najważniejszych zadań Stowarzyszenia jest wspieranie promocji Warszawy jako destynacji turystycznej oraz biznesowo-konferencyjnej poprzez tworzenie produktów turystycznych we współpracy z Członkami Stowarzyszenia. W ramach WOT funkcjonuje dział Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za pozyskiwanie do Warszawy międzynarodowych kongresów i konferencji.

Rada programowa WOT

  • Przewodniczący: Paweł Moras, Urząd Miasta st. Warszawy (Stołeczne Biuro Turystyki)
  • Wiceprzewodnicząca: Loretta Neufeldt-Ziemba, Orbis S.A.
  • Wiceprzewodniczący: Bogdan Wieczorek, Supertour
  • Członek Rady: Radosław Kasyk, Urząd Miasta st. Warszawy (Biuro Marketingu Miasta)
  • Członek Rady: Piotr Cieśliński, Urząd Miasta st. Warszawy (Biuro Rozwoju Gospodarczego)
  • Członek Rady: Michał Kurek, Warszawski Uniwersytet Kulinarny
  • Członek Rady: Aneta Popiel – Machnicka, Fundacja Belle Epoque, Muzeum Domków Lalek, Gier i Zabawek
  • Członek Rady: Rafał Patla, Adventure Warsaw
  • Członek Rady: Davide Odella, EXPO XXI Warszawa

Prace Rady Programowej WOT obsługuje biuro WOT

Komisja Rewizyjna

  • Przewodniczący:
  • Wiceprzewodniczący: Dariusz Wojtal, Polska Izba Turystyki – Oddział Mazowiecki w Warszawie
  • Członek: Katarzyna Stakuń, Urząd Miasta st. Warszawy (Biuro Marketingu Miasta)

Zespół

Barbara Tutak

Prezes Zarządu

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych. Z turystyką związana od początku pracy zawodowej. Doświadczenie zdobywała w stowarzyszeniu turystycznym, administracji publicznej, narodowej organizacji turystycznej i DMC. Odpowiedzialna za planowanie i wdrażanie strategii marketingowych, realizację działań promocyjnych, opracowywanie projektów finansowanych z UE. Nadzorowała realizację największych kampanii promocyjnych Polski na rynkach zagranicznych. Od 1 czerwca 2018 r. zarządza Warszawską Organizacją Turystyczną.

 

Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Zarządu

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2008 roku, pracując w agencjach MICE przy realizacji konferencji i wydarzeń incentive w Polsce i zagranicą. Jako jeden z 

 

Barbara Paszkowska

Kierownik Biura

Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją redaktorsko-medialną Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach medialno-reklamowych jak również w międzynarodowych korporacjach finansowych. W Warszawskiej Organizacji Turystycznej pracuje od 2013 roku, odpowiada za organizację biura, współpracę z Zarządem i Radą Programową oraz współpracę z członkami stowarzyszenia.

 

Magdalena Świderska-Harrison

Koordynator projektów

Absolwentka filologii angielskiej z uprawnieniami pedagogicznymi Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z turystyką od 2010 roku, swoje pierwsze kroki w branży stawiała w Wielkiej Brytanii, zdobywając doświadczenie w sektorze tailor-made long-haul w specjalistycznym dziale TUI UK. Po powrocie do rodzimej Warszawy związała się na stałe z turystyką przyjazdową, przez ponad 5 lat tworząc ogólnopolskie oferty turystyczne dla zagranicznych agencji jako Product Manager jednego z warszawskich touroperatorów. Z Warszawską Organizacją Turystyczną związana od początku 2019 roku, początkowo współtworząc zespół Warsaw Convention Bureau, gdzie zajmowała się pozyskiwaniem wydarzeń do Warszawy i koordynacją projektów integrujących branżę turystyczną z przedstawicielami środowisk naukowych. Obecnie zaangażowana w promocję turystyki wypoczynkowej.

Filip Płodzień

Główny Specjalista ds. projektów

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego – Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Ukończył także studia podyplomowe „Nowoczesna promocja” w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uniwersytecie Warszawskim „Marketing terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Z turystyką związany od początku pracy zawodowej. Doświadczenie zdobywał w  narodowej organizacji turystycznej. Od marca 2020 roku współtworzy zespół Warsaw Convention Bureau.

Współpracują z nami

Jarek Zuzga

Usługi graficzne

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz liceum o profilu artystycznym. Związany z grafiką, fotografią i fotoedycją, pracował m.in. w Wydawnictwie Bauer, Bonnier Business Polska, laureat m.in nagrody w Wielkim Konkursie Fotograficznym National Geographic. Miłośnik Warszawy, twórca bloga Okno na Warszawę, projektu promującego dawne wzornictwo warszawskie Warsaw Slow Design oraz Warszawskiej Fabryki Spacerów. Obecnie dyrektor artystyczny w Wydawnictwie Naukowym Semper.