EBD – komunikujemy wspólnie z członkami

Tytuł najlepszego europejskiego kierunku turystycznego jaki uzyskała Warszawa w głosowaniu Internautów jest nie tylko dużym wyróżnieniem dla miasta, ale także dla świadczących swoje usługi przedsiębiorców.

Od momentu ogłoszenia wyników liczymy bardzo na efekt wzrostu popularności naszego miasta w związku tym tytułem, a co za tym idzie także wzrostu przyjazdów turystycznych, ale zależało nam też od początku, żeby tym swoistego rodzaju certyfikatem chwalić się wspólnie z członkami stowarzyszenia.

 

Logo EBD funkcjonuje w wielu działaniach marketingowych realizowanych wspólnie z PLL LOT i zagranicznymi ośrodkami POT: kampania w metrze w Pradze, kampania na lotnisku w Pradze, kampania OOH w Belgii, reklamy i materiały promujące Warszawę na rynkach hiszpańskim, słowackim, austriackim i holenderskim.

 

Logiem EBD chwalą się też członkowie stowarzyszenia prezentując je na swoich stronach internetowych, działaniach w SoMe i w przestrzeniach swoich miejsc, lokali.

Powitanie w Warszawie najlepszej europejskiej destynacji 2023 r. można oglądać w wielu hotelach, a także w muzeach, outlecie i na lotnisku.

 

Taki efekt współpracy z członkami stowarzyszenia nie przychodzi łatwo, ale bardzo nas satysfakcjonuje.