Promocja Warszawy na rynku słowackim
Oferta turystyczna Warszawy jest niezwykle różnorodna, o czym przekonujemy naszych partnerów za granicą.
Jednym z nich jest lotnisko w Koszycach.
Wspólnie uzgodniliśmy, że wesprzemy organizowany przez nich konkurs na łamach radia.
Po audycji na temat Warszawy, w komentarzu do postów zamieszczanych na FB radia należało powiedzieć, dlaczego „to właśnie Twój zespół powinien zostać wybrany jako ten, który spędzi weekend integracyjny w Warszawie”
Pośredniczyliśmy w wyborze hotelu (Ibis Centrum Warszawa) na pobyty integracyjne i uatrakcyjnialiśmy pobyt grup m.in. wizytą na XXX piętrze PKiN.
W sumie nasze miasto odwiedziło 60 osób, a wśród nich: nauczyciele, pracownicy socjalni, pracownicy gminni, pracownicy fizyczni, ekipa obsługi wind.
Mamy nadzieję, że idea wyjazdów integracyjnych spodobała się też innym słuchaczom i że oni także odwiedzą wkrótce Warszawę.
A dzisiaj, lotnisko podzieliło się z nami filmem wyprodukowanym przez agencję reklamową Promiseo, w której pokazana jest najlepsza europejska destynacja turystyczna 2023 r.: