Kampania outdoorowa w metrze w Pradze
Od początku tego roku prowadzimy wspólnie z naszymi Partnerami – zagranicznym Ośrodkiem POT w Pradze i PLL LOT intensywne działania promujące Warszawę w Czechach.
Najnowsze to kampania outdoorowa w metrze w Pradze. Trwa ona od 16 czerwca. Na zdjęciach prezentujemy nasze miasto, w taki sposób, aby zaskoczyć mieszkańców Pragi. Reklamę mieszkańcy Pragi i odwiedzający ją turyści będą mogli oglądać do 30 sierpnia.
Reklamie outdoorowej towarzyszy prezentacja treści na stronie http://www.ttg.cz/ umieszczona pod banerem „Varšava město příběhu” – https://www.ttg.cz/varsava-mesto-pribehu/
Dodatkowo o ofertach Warszawy można przeczytać w specjalnym newsletterze, opracowanym wspólnie z PLL LOT i TTG raz na tydzień.
Dostarczamy treści do prezentacji Warszawy i cieszymy się, ze tym działaniem zwiększamy zasięg odbiorców i liczbę Partnerów, z którymi odkrywamy przed Czechami uroki naszego miasta.
A powodów jak wiadomo do odwiedzin Warszawy wciąż przybywa; oprócz city break i wydarzeń kulturalnych oraz sportowych, możemy pochwalić się praca nad przygotowaniem oferty stopover. Mamy też powód żeby więcej pisać o Warszawie kulinarnej, bowiem 19 restauracji warszawskich zostało wymienionych w tym roku w prestiżowym przewodniku Michelin.