Nowe kampanie WOT w social media w obliczu COVID-19

Od połowy marca 2020 ze względu na sytuację związaną z rozwojem COVID-19 wiele firm i instytucji musiało dostosować swoją działalność do wprowadzonych obostrzeń dla życia publicznego, mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii.

Chcąc rozpowszechnić działania swoich członków w tej nowej sytuacji Warszawska Organizacja Turystyczna rozpoczęła w swoich mediach społecznościowych trzy kampanie informacyjno-promocyjne:

#codziennadawkakultury – akcja mająca na celu promocję inicjatyw podejmowanych przez zrzeszone w WOT muzea i galerie w przestrzeni online, takich jak wirtualne spacery i oprowadzania kuratorskie, dostępy do archiwów cyfrowych, nagrań wideo, a także przykłady lekcji i warsztatów dla dzieci i młodzieży oraz materiały edukacyjne dla nauczycieli i rodziców.

#warszawskieprzepisykulinarne#jedzenienawynos –  wspólnie z naszymi członkowskimi restauracjami rozpoczęliśmy w mediach społecznościowych akcję udostępniania przepisów na najlepsze dania warszawskich lokali gastronomicznych. W związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi będziemy informować również o świątecznym menu przygotowywanym na wynos oraz prezentować przepisy na smakołyki świąteczne. W ramach wsparcia naszych członków z branży gastronomicznej publikujemy również informacje o warsztatach kulinarnych prowadzonych on-line i każdej innej działalności w nowych okolicznościach.

#Warszawapozdrawia kampania mająca na celu wyrażenie solidarności z branżą turystyczną w pozostałych miastach w Polsce, również dotkniętą kryzysem spowodowanym pandemią. Poprzez przesyłanie pozdrowień do różnych miast w Polsce i Europie dbamy jednocześnie o utrzymanie atrakcyjnego wizerunku Warszawy wśród konsumentów. Do tej pory ukazały się pozdrowienia dla Łodzi, Poznania, Gdańska, Lublina, Bydgoszczy, Kielc, Torunia i Krakowa. Pozdrowienia zostały rozszerzone o Irlandię z okazji święta Św. Patryka oraz Węgry z okazji dnia przyjaźni polsko-węgierskiej.

#WarsawWillWait – wspólna kampania czterech miast zainicjowana przez gdańską organizację turystyczną Visit Gdańsk, bazująca na założeniach #Warszawapozdrawia z naciskiem na wzmożenie ruchu turystycznego po zakończeniu pandemii . Prowadzona równolegle w języku angielskim w perspektywie dotarcia do zagranicznego odbiorcy.

Niezmiennie zachęcamy do obserwowania i udostępniania naszych treści na naszym fanpage, zwłaszcza teraz, kiedy tym bardziej istotna jest efektywność naszych działań.