Propozycja produkcji filmu „Marki Warszawy”

Tekst pomysłodawcy adresowany do członków WOT:

„Warszawa nie promuje marek, jak robi to z powodzeniem od lat Dubaj, a stolicę tworzą właśnie marki, marki które m.in. zrzesza Warszawska Organizacja Turystyczna. Red. Piotr Owczarski, szef hotelu Gordon i jednocześnie producent telewizyjny i filmowy, autor m.in. rządowych filmów promujących Polskę w 2008 roku, a także promujących Litwę w Polsce w 2004 roku napisze scenariusz i wyprodukuje pierwszy film pokazujący Warszawę i jej potencjał od strony marek, które tworzą stolicę i jednocześnie tworzą Warszawską Organizację Turystyczną. To będzie nasz film, o nas, ale oczywiście z bohaterką Warszawą w roli głównej. W nowoczesnym, dynamicznym filmie, z gościnnym udziałem m.in. mistrza świata w Timelapsie po raz pierwszy pokażemy hotele, restauracje i atrakcje turystyczne, które tworzą niezwykły klimat tego miasta i wyróżniają Warszawę na tle innych miast. W filmie postawię na nowoczesne rozwiązania technologiczne, dynamiczną muzykę i montaż. W poszczególnych ujęciach zderzymy kuchnię z zabytkami, kulturą i potencjałem noclegowym. Całość będzie miała artystyczny klimat. Za podobną produkcję mała miejscowość w Hiszpanii dostała kilkanaście międzynarodowych nagród, bo producenci zmienili sposób pokazywania miasta i zdecydowali się na artystyczne rozwiązania, które pokochał cały świat. Z filmu bezpłatnie będą mogli korzystać wszyscy członkowie WOT, którzy zaangażowali się finansowo w produkcję. Film zostanie także zgłoszony na 18 festiwali zrzeszonych w ramach międzynarodowej organizacji CIFFT z Wiednia, by usłyszał o nas cały świat. Koszty udziału w projekcie to zaledwie 5000 netto od członka WOT. Dodatkowo będziemy potrzebowali wsparcia logistycznego, a także osobowego –  bohaterów scenek – być może współpracują Państwo ze znanymi twarzami Warszawy.  

Pomysłodawca projektu, autor scenariusza, reżyser i producent filmu będzie pracował przy projekcie bez żadnego wynagrodzenia, bo projekt traktuje jako misję”.     

Jak zapewnia pomysłodawca projekt będzie konsultowany ze wszystkimi, którzy będą partycypować w kosztach produkcji.

Produkcja planowana jest na lipiec/sierpień z uwagi na warunki pogodowe.