Travel like local

Zainicjowany przez zagraniczny ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej projekt „Travel like Local”, ma na celu promocję popularnych polskich destynacji turystycznych m.in. Krakowa, Warszawy, czy Gdańska za pośrednictwem mieszkańców tych miast pochodzenia chińskiego. Nie ma bowiem lepszego zaproszenia niż rekomendacja tych, którzy miasto znają.

W projekcie tym zdecydowaliśmy się na zaprezentowanie miejsc z unikalnej perspektywy ze szczególnym naciskiem na te, które dotychczas nie są często odwiedzane przez chińskich turystów.

Warszawę w kontekście kulinarnym zarekomenduje Chinka, która mieszka w Polsce od 6 lat. Chcieliśmy w ten sposób wykorzystać jej lokalną wiedzę i perspektywę, aby zaprezentować Warszawę w sposób autentyczny i niekonwencjonalny.

Publikację kampanii ZOPOT planuje realizować za pośrednictwem platform mediów społecznościowych (obsługiwanych przez ZOPOT), w tym WeChat (22 tysiące obserwujących), Weibo (123 tysiące obserwujących) oraz RED (2700 obserwujących), a także na profilach mediów społecznościowych uczestników kampanii.

Odkrywanie Warszawy rozpoczęliśmy od pokazania tradycyjnego śniadania, a następnie odwiedziliśmy Halę Koszyki. Na lunch zaprosiliśmy naszych Gości do Syrena Irena – bistro serwujące tradycyjne dania kuchni polskiej. Zakończeniem „smakowania Warszawy” była kolacja w Koneser Grill a zwieńczeniem aktywnego dnia degustacja piw rzemieślniczych w Fabryka Norblina.

Przygotowany we współpracy z zagranicznym ośrodkiem POT materiał ukaże się w kanałach chińskich mediów społecznościowych. Liczymy zatem na duże ze zasięgi a docelowo wzrost odwiedzin Warszawy z rynku chińskiego.