Warsaw Convention Bureau rusza z nową kampanią informacyjną w mediach społecznościowych

Wraz z początkiem roku, dział Warsaw Convention Bureau ruszył z nowym działaniem polegającym na regularnym prezentowaniu informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej w kontekście pozyskiwania zapytań na lata 2021 – 2022.

Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/

Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia. Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych i tak:

  • poniedziałek ukażą się ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?
  • We wtorek zaprezentujemy obiekty i hotele konferencyjneVenues & hotels
  • Środa to dzień na przedstawienie agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner! 
  • czwartek przedstawimy propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!
  • A w piątek pod hasłem Take a look zaproponujemy wirtualne zwiedzanie – posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury

Treści dostosowywać będziemy do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.

Będziemy zobowiązani za udostępnianie postów bądź treści z profilu WCB i adresowanie ich do Państwa partnerów biznesowych.

Kampanię realizuje dział WCB/WOT:

Mateusz Czerwiński – mateusz.czerwinski@wot.waw.pl

Kontakt roboczy: Paweł Rozen – pawel.rozen@warsawconvention.pl