Warsaw Convention Bureau rusza z nową kampanią informacyjną w mediach społecznościowych
Wraz z początkiem roku, dział Warsaw Convention Bureau ruszył z nowym działaniem polegającym na regularnym prezentowaniu informacji podtrzymujących zainteresowania destynacją i ofertami członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej w kontekście pozyskiwania zapytań na lata 2021 – 2022.
Kampania realizowana jest w języku angielskim na profilu: https://www.facebook.com/WarsawConventionBureau/
Posty będą publikowane codziennie według ustalonego harmonogramu, który uwzględnia oferty wszystkich członków naszego stowarzyszenia. Prezentowane treści podzielone zostały na pięć obszarów tematycznych i tak:
- W poniedziałek ukażą się ogólne informacje i ciekawostki o Warszawie (w kontekście rynku MICE) pod tytułem: Did you know that…?
- We wtorek zaprezentujemy obiekty i hotele konferencyjne – Venues & hotels
- Środa to dzień na przedstawienie agencji PCO/DMC i dostawców z rynku MICE – Choose your local partner!
- W czwartek przedstawimy propozycje uatrakcyjnienia programów wydarzeń np. unikalne obiekty i atrakcje, które można wykorzystać w programie konferencji – Enrich your social program!
- A w piątek pod hasłem Take a look zaproponujemy wirtualne zwiedzanie – posty odsyłające do wizyt online w obiektach konferencyjnych i instytucjach kultury
Treści dostosowywać będziemy do aktualnej sytuacji i wprowadzanych/ograniczanych restrykcji.
Będziemy zobowiązani za udostępnianie postów bądź treści z profilu WCB i adresowanie ich do Państwa partnerów biznesowych.





Kampanię realizuje dział WCB/WOT:
Mateusz Czerwiński – mateusz.czerwinski@wot.waw.pl
Kontakt roboczy: Paweł Rozen – pawel.rozen@warsawconvention.pl