Warsaw is Back! Summer Virtual Meeting – promocja Warszawy na rynkach zagranicznych
23 czerwca 2021 w studiu online hotelu Hilton Warsaw City, odbyło się wirtualne wydarzenie promujące Warszawę pod kątem turystycznym oraz biznesowym. Organizatorzy wydarzenia: Mazurkas DMC Poland, Hilton Warsaw City, Warsaw Convention Bureau oraz Brill AV Media postawili na krótki, 45-min. interaktywny format wydarzenia prezentując unikatowe atrakcje miasta, ciekawe aktywności dla turystów oraz rozwiązania technologiczne na organizację spotkań hybrydowych oraz stacjonarnych według obecnie obowiązujących wytycznych w Polsce. W spotkaniu wzięło udział ponad 60 przedstawicieli sektora MICE oraz biur podróży z całego świata. Transmisja na żywo odbyła się na platformie Meeting15.
Wydarzenie Warsaw is Back! Summer Virtual Meeting było kontynuacją projektu Warsaw Kick-Off Meeting 2021, które zostało zainagurowane w marcu tego roku przez Mazurkas DMC Poland, Warsaw Convention Bureau oraz Brill AV Media i miało na celu pobudzenie popytu na Warszawę, kiedy tylko sytuacja na to pozwoli. Przy ostatnim wydarzeniu do grona organizatorów dołączył hotel Hilton Warsaw City – także członek Warszawskiej Organizacji Turystycznej, który we współpracy z Brill AV Media dysponuje największym hotelowym studiem online w Warszawie. Odpowiadając na zainteresowanie organizatorów spotkań zza granicy oraz bieżące wytyczne, według których organizacja stacjonarnych targów, kongresów i konferencji jest obecnie w Polsce możliwa /z zachowaniem limitów i reżimu sanitarnego/, hotel Hilton Warsaw City przeprowadził na żywo inspekcję obiektu, która umożliwiła klientom poznanie unikatowych i kreatywnych rozwiązań na organizację wydarzeń stacjonarnych oraz hybrydowych.
Hilton Warsaw City Hotel jest gotowy przyjąć niemal każdego rodzaju zapytania. Bardzo szybko dostosował się do pracy w nowych realiach, stawiając przede wszystkim na bezpieczeństwo klientów. Dzięki jednemu ze swoich głównych atutów – bardzo przestrzennej powierzchni konferencyjnej – hotel jest w stanie organizować bezpieczne wydarzenia hybrydowe z zachowaniem wszelkich niezbędnych dystansów oraz obostrzeń sanitarnych. Dodatkowo jako sieć, zaraz na początku pandemii, Hilton wrdożył program CleanStay, który zapewnia dodatkową ochronę i komfort swoim gościom.
Zespół Mazurkas DMC Poland po raz kolejny przygotował serię filmów przedstawiających prestiżowe obiekty Warszawy oraz ciekawe aktywności, które można zaproponować zarówno turystom, jak i gościom biznesowym. Uczestnicy wydarzenia komentowali, że dzięki tej różnorodnej formie przedstawienia destynacji, mogli się poczuć, jakby rzeczywiście zwiedzali Warszawę i brali udział w prezentowanych aktywnościach. Mazurkas ponadto podzielił się swoim doświadczeniem we współpracy z Hilton Warsaw City i przedstawił 3 case studies ze swoich realizacji, które odbyły się właśnie w tym hotelu. Zaproszeni gości mogli zobaczyć, jak zróżnicowane wydarzenia mogą odbywać się w obiekcie i jak indywidualne podejście do klienta i danej imprezy oferują Mazurkas DMC Poland i Hilton Warsaw City.
Realizacja wykorzystanych w wydarzeniu filmów nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie pozostałych członków Warszawskiej Organizacji Turystycznej, którzy udostępnili swoje obiekty (Muzeum Łazienki Królewskie, Zamek Królewski) i zaprezentowali produkty (Time for Chopin, Po Wiśle, WPT1313 oraz Warszawski Uniwersytet Kulinarny).
Ścisła współpraca członków naszego stowarzyszenia pokazuje, że nawet w tak trudnych czasach jak obecne można prowadzić innowacyjne i interesujące dla zagranicznych meeting plannerów projekty marketingowe. Jesteśmy głęboko przekonani, że ten czas przymusowego zastoju najlepiej wykorzystać utrzymując, a nawet zwiększając zainteresowanie planistów Warszawą i jej ofertą MICE. A dodatkową wartością tego konkretnego projektu jest również fakt, iż zakłada on całoroczną aktywność promocyjną – po wiosennej i letniej odsłonie przed nami jeszcze jesienna i zimowa edycja wirtualnego fam tripu.
Za oprawę techniczną wydarzenia po raz kolejny odpowiadała firma Brill AV Media, która dzięki swoim bogatym zasobom zaprezentowała profesjonalne rozwiązania dla wydarzeń stacjonarnych, hybrydowych oraz online.