WTM World Travel Market w Londynie

Targi WTM w Londynie odbywają się w tym roku już po raz 43.

WTM World Travel Market w Londynie to jedne z bardziej prestiżowych i uznanych targów turystycznych na świecie (B2B). To miejsce spotkań dla profesjonalistów z branży turystycznej nie tylko z terenu Wielkiej Brytanii, ale też i całego świata.

Targi umożliwiają spotkanie całej branży w jednym miejscu – państw, miast i regionów, firm, portali branżowych innych usługodawców z wielu krajów prezentujących swoje produkty i usługi.

WTM to targi, gdzie zarówno klienci indywidualni, potentaci rynku, jak i specjaliści z każdej dziedziny mają szanse otrzymywać informacje o nowych ofertach i najnowszych trendach/technologiach. Spotkania podczas targów WTM to także szansa na nawiązanie kontaktów biznesowych.

W tegorocznej edycji ponownie jesteśmy wystawcą na polskim stoisku narodowym zorganizowanym przez Polską Organizacje Turystyczną.

Targi te, obok ITB, są jednymi z najważniejszych miejsc spotkań światowej branży turystycznej. Tegoroczna edycja targów WTM przebiega pod hasłem „Travel has the power to change the world. And you have the power to change travel” podkreślającym wzajemne zależności pomiędzy środowiskiem B2B oraz B2C w procesie kształtowania odpowiedzialnej turystyki i zrównoważonego rozwoju.

W ramach działań promujących udział wystawców z Polski zaplanowano:

  • Zamieszczenie informacji tekstowej o udziale Polski w WTM 2023 wraz z wymienieniem nazw Wystawców w newsleterze kierowanym do branży turystycznej.
  • Wysłanie informacji prasowej do kluczowych branżowych wydawnictw. Komunikat zawierał krótką informację o każdym z Wystawców.
  • Zamieszczenie jednego wpisu o każdym wystawcy na profilu Twitterze prowadzonym przez ZOPOT.
  • Stworzenie zakładki na stronie www.poland.travel zawierającej listę Wystawców wraz z linkami do stron internetowych.

Wśród 17 wystawców polskiego stoiska wyróżnić można dwie grupy – Regionalne i Lokalne Organizacje Turystyczne (Łodż, Poznań, Lublin i Kraków) oraz tour operatorów działających w obszarze turystyki przyjazdowej do Polski, w tym do Warszawy. Spośród członków WOT na PSN swoje oferty prezentują firmy: Furnel Travel International, Mazurkas Travel i Jan Pol – Incoming Tour Operator.

W rozmowach dominuje temat city break, ofert okołoświątecznych i kulinarnej sceny Warszawy. Wszystko w kontekście tytułu Najlepszego Europejskiego Kierunku Turystycznego 2023 r.